Autorizované servisy

V případě reklamací kontaktujte nás nebo přímo servisní středisko pro danou značku, pro co nejrychlejší vyřízení reklamace. Pokud nenajdete servis v následujícím seznamu, tak se podívejte do záručního listu, pokud jste ho k danému spotřebiči obdrželi, kde většinou najdete aktuální servisní střediska. Pokud nemáte záruční list, slouží vám k uplatnění záruky daňový doklad.

Servisní středisko po vás bude nejspíše požadovat číslo modelu výrobní číslo spotřebiče (PNC) - oboje najdete na štítku, který je umístěný na spotřebiči a datum zakoupení spotřebiče - najdete na faktuře.

Příklad štítku:

model-pnc

1. číslo modelu   2. výrobní číslo (PNC)   3. Kód ML   4. Sériové číslo

 

aeg Electrolux zanussi

Nejbližší servisní středisko najdete zde: https://www.aeg.cz/support/find-a-service-centre/

Telefon:  +420 800 302 111 nebo +420 261 302 261

Adresa: Budějovická 778/3, Praha 4, 140 21

Náhradní díly a příslušenství - dotazy: +420 261 302 612

E-mail: zakaznicke.centrum@electrolux.com 

 

Candy - HOOVER

Návody k použití: http://www.candy-hoover.cz/cs_CZ/domaci-spotrebice/navody-k-pouziti

Servis značek Candy a Hoover zajišťuje BMK Servis: https://www.bmkservis.cz/servis-candy-hoover.php

Telefon: +420 841 111 125

E-mail: candy-hoover@bmkservis.cz

 

LIEBHERR - LORD - Perpetum - Nivona

Centrální dispečink pro servis chlazení LIEBHERR, LORD a Perpetum:

Telefon: +420 255 717 441 nebo +420 725 781 964

E-mail: servis@mctree.cz

 

BEKO

Oprava spotřebičů BEKO: https://www.bekocr.cz/podpora/objednavka-opravy-spotrebice

Telefon: +420 220 105 371 nebo +420 800 350 333

E-mail: zakaznickecentrum@bekosa.cz

 

 

 

 

 

 

Procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie a s podmínkami ochrany osobních údajů.